Shop Mobile More Submit  Join Login
LOST: Down the Hatch by rismo LOST: Down the Hatch by rismo
One of my favorite moments from the series.
Add a Comment:
 
:iconsuperpiggy56:
SuperPiggy56 Featured By Owner Sep 17, 2011
That pretty much sums up my thoughts on Kate. X3
Anyway, great work! Can we be hoping for more Lost comics from you anytime soon??
Reply
:iconlostieadamds815:
lostieadamds815 Featured By Owner Aug 26, 2011
haha great :D
Reply
:iconrismo:
rismo Featured By Owner Aug 29, 2011  Professional Digital Artist
thanks, Adam!!
Reply
:iconercagutz:
Ercagutz Featured By Owner Jan 22, 2011
GENIAL!!!
Reply
:iconrismo:
rismo Featured By Owner Jan 22, 2011  Professional Digital Artist
aww thanks for the kind words!
Reply
:icontyael:
Tyael Featured By Owner Jan 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yay :D That's funny. xD
Reply
:iconwaaaalt:
Waaaalt Featured By Owner Jan 20, 2011
awesome!! :)
Reply
:iconcriss3366:
criss3366 Featured By Owner Jan 20, 2011  Professional General Artist
:lol:
Reply
:iconreeves3:
Reeves3 Featured By Owner Jan 20, 2011  Hobbyist General Artist
LOL! :D
Reply
:iconslurthemusicjunkie:
SLURtheMusicJunkie Featured By Owner Jan 19, 2011
LMAO
Reply
:icongelertgal:
gelertgal Featured By Owner Jan 19, 2011  Student Digital Artist
omg your lost comics are the best. :D i love the backgrounds and theyre so funny xDDD
Reply
:iconreveur-artiste:
reveur-artiste Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:eager: This is greeeeeeeeat! Hilarious!!! :rofl:
Reply
:iconfire-flower03:
Fire-Flower03 Featured By Owner Jan 19, 2011  Student General Artist
LMFAO
Reply
:iconjustsomenut626:
justsomenut626 Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Writer
LOL
Reply
:iconfreckles4815162342:
Freckles4815162342 Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Photographer
hahahahahhahahaha.... i love it
Reply
:iconpuzzzllpiiece:
PuzZzlLPiieCe Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
hahahahha!
lol this is so funny! xD
Reply
:iconrantoraluv:
RantoraLuv Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
LMAO
Reply
:iconbellevegasbrian:
BelleVegasBrian Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist General Artist
Very well done! Very Iconic
Reply
:iconlizlemouton:
LizleMouton Featured By Owner Jan 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol :iconimhappyplz: love this! :iconthumbsupplz:
Reply
:iconroxy317:
Roxy317 Featured By Owner Jan 19, 2011
That looks amazing! I love your style of art and the way you coloured and shadded it. It's wonderful, great job! :D
Reply
:icongarcho:
Garcho Featured By Owner Jan 19, 2011
cool :P
Reply
:icondarkphe0nix:
DarkPhe0nix Featured By Owner Jan 19, 2011
OMFG IM JUST WATCHING THIS :XD:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 780 × 780




Details

Submitted on
January 19, 2011
Image Size
162 KB
Resolution
780×780
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,946
Favourites
77 (who?)
Comments
22
Downloads
41

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×