Shop Mobile More Submit  Join Login
Walt Goes Around Comes Around by rismo Walt Goes Around Comes Around by rismo
when you watch LOST season 2 back-to-back you can get pretty tired of Michael in all the previously's.

after watching the episodes like a hundred times I actually really like Michael now. go figure.
Add a Comment:
 
:iconvoadorchama:
VoadorChama Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist General Artist
Yeah, my family watched the first two seasons back to back, and we were like: "Seriously, can we all agree that we're really sick of hearing Walt's name?" *unanimous enthusiastic head nods*
Reply
:iconrepopera:
repopera Featured By Owner Jul 8, 2013  Student Writer
Thank you I just started watch the show, and I'm on season 2 now. Yeah, I'm just waiting for him to die
Reply
:iconsaskatchewanstardust:
SaskatchewanStardust Featured By Owner Mar 9, 2012
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT
Reply
:iconcesca-specs:
cesca-specs Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeeeeeeeessssssssssss.
Reply
:iconercagutz:
Ercagutz Featured By Owner Jan 28, 2011
Muy bueno!!!
Reply
:iconfantasyshadow:
FantasyShadow Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist Photographer
hahaha this is so unbelievably true...there were so many times when i wanted to punch Michel for being so annoying :giggle:
Reply
:iconshootingshiningstar:
ShootingShiningStar Featured By Owner Jan 26, 2011
CLASSIC Michael line
Reply
:iconrismo:
rismo Featured By Owner Jan 26, 2011  Professional Digital Artist
haha, thanks gang!
Reply
:iconreeves3:
Reeves3 Featured By Owner Jan 26, 2011  Hobbyist General Artist
Hahahaha. :D Excellent.

I recently brought the boxset of LOST and watched season 2 and yes I agree with you, so much Michael and WALLLLLLLLLTTTT!
Reply
:iconbittermostaza:
BitterMostaza Featured By Owner Jan 25, 2011
Ohhhh, this! So funny and true! Loved the crazy design of the Kahana :D
Reply
:iconlizlemouton:
LizleMouton Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa *dies from lack of oxygen*
Reply
:iconemuji:
Emuji Featured By Owner Jan 25, 2011
I love it!! You're sooo right xD
Reply
:iconchibikit1:
ChibiKit1 Featured By Owner Jan 25, 2011
Haha. I love it!
Reply
:iconsasupake1412:
sasupake1412 Featured By Owner Jan 25, 2011
haha i love Michael and his 'WALT' :XD:
Reply
:iconweskerfreak105:
weskerfreak105 Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
hehe xD! AWESOME!
I indeed must say he's a WAAAALT shouter xD!
Reply
:iconmcgregify-the-world:
McGregify-the-world Featured By Owner Jan 25, 2011
lol Des. Great job with the colors! I am insanely happy because today I have seen SO many awesome Lost deviations. This is definitely one of them!!
Reply
:iconsamiatay:
samiatay Featured By Owner Jan 25, 2011  Professional Digital Artist
so funny I love it!
Reply
:iconpuzzzllpiiece:
PuzZzlLPiieCe Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol haha
Reply
:iconjustsomenut626:
justsomenut626 Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Writer
SO FREAKING TRUE!!!
Reply
:iconroxy317:
Roxy317 Featured By Owner Jan 25, 2011
:rofl:

That's amazing. I love how Micheal always calls Walt, while Walt doesn't care and calls Vincent instead. :p And I love your comics! :love:
Reply
:iconfire-flower03:
Fire-Flower03 Featured By Owner Jan 25, 2011  Student General Artist
HELL. YES. FAVING. NOW XD <3
Reply
:iconjulipy:
Julipy Featured By Owner Jan 25, 2011  Professional Filmographer
Haha the title!!! :XD: I really hated Michael during the 2nd season
Reply
:iconfreckles4815162342:
Freckles4815162342 Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Photographer
seriously!!! he annoyed the frick outta me
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 25, 2011
Image Size
292 KB
Resolution
780×857
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,620
Favourites
77 (who?)
Comments
23
Downloads
14

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×